środa, 15 stycznia 2014

Otwórz szufladę i wyjmij z niej BROKAT

Witajcie w pierwszym w tym roku wyzwaniu "Otwórz Szufladę". Ponieważ mamy karnawał, a jak wiadomo w karnawale wszystko dozwolone cekiny, pióra, kolory, brokat to ja zachęcam Was do wyjęcia ze swoich szuflad tego magicznego i pięknie mieniącego się pyłu :)


A oto jak z brokatem poradziły sobie nasze projektantki :)

Manita i jej wspaniałe, bardzo karnawałowe pudełko

Lolissa i piękne ostre kolczyki

Grejsi i prześliczna brokatowa karteczka


Oliwkowe pasje i ceramiczne róże oczywiście z brokatem
Modrak i brokatowy breloczek oraz pudełeczko na ołówki z brokatowym serduszkiem.


Licho Nie Śpi i broszka kanawałowa z brokatowymi drobinkami na tkaninach


I ja Diana i moja karnawałowa Lalka Caramella z brokatem na sukni i brokatową maską karnawałową

Drugą moją pracą a zarazem nagrodą w tym wyzwaniu jest brokatowa bransoletka.

Czekamy na Wasze prace do 31 stycznia, a wyniki pojawią się na blogu 5 lutego.

Uwaga!
Od dziś dodajecie swoje prace przez Linkarza (żabkę).

Aby to zrobić klikacie w poniższy banerek z żabką  z napisem add your link.
Pojawia nam się tabelka z 3 miejscami do wypełnienia,
W rubryce URL dodajecie linka do posta, w którym publikujecie pracę na nasze wyzwanie.
W rubryce Name wpisujecie swój Nick (imię, pseudonim), a w rubryce email, po prostu wpisujecie Wasz email.
Klikacie submite link i gotowe :)



13 komentarzy:

  1. Super, będzie brokatowo :)
    Bardzo dobry pomysł z żabką, ułatwi i dodawanie i przeglądanie prac, pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyzwanie i Wasze prace :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że Szuflada wprowadza inlinkza! Lubię go! Szybciej idzie podglądanie co kto zdziałał :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią chciałabym się zapisać do wyzwania :) Trochę rzeczy mi się w szafie świeci i już dawno miałam się za nie zabrać, teraz będę miała motywację :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy może być też cekinowo, jak karnawał, to karnawał:) Wystawiam aniołka, jeśli nie może być z cekinami, to go usunę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miły Drobiazg niestety w Twojej pracy widzę jedynie cekiny bez brokatu, a w wyzwaniu chodzi o brokat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że mozna wklejać prace

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyzwanie, to coś dla mnie, ponieważ większość moich prac to właśnie z brokatem ;)
    Czy można kilka prac zgłosić, czy tylko jedną?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgodnie regulaminem- zgłaszamy tylko jedną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten bysk brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój lampion wpasował się sam do zabawy , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!
    Chciałam dodać dzisiaj swoją pracę na wyzwanie, ale żabka już zamknięta, a przecież do dzisiaj jest termin zgłaszania prac.

    Moja praca
    http://art-carta.blogspot.com/2014/01/rozana-kartka.html

    OdpowiedzUsuń