sobota, 12 grudnia 2015

Wyzwanie Gościnnej Projektantki w grudniu

Witajcie!

Nadszedł czas na ogłoszenie wyzwania naszej Gościnnej Projektantki w grudniu którą jest Rhiannon 

 

 

 Oto kilka słów od autorki wyzwania:

"Witam wszystkich serdecznie,

Mam na imię Ania, ale cała moja twórczość sygnowana jest pod imieniem celtyckiej bogini Rhiannon, gdyż uwielbiam mitologię celtycką.

Jestem mamą, żoną, której życie zawsze kręciło się wokół jakiejś działalności artystycznej. Od zawsze interesowała mnie sztuka i tworzenie rzeczy wyjątkowych, niepowtarzalnych i pięknych. Skończyłam studia na kierunku malarstwo, przez wiele lat tańczyłam w zespole tańca irlandzkiego Galway z Będzina. I przez jakiś czas nawet w zespole tańca indyjskiego TAAL z Chorzowa. A teraz zajmuję się synem, uwielbiam nocami czytać fantastykę, albo grać w Dragon Age'a, czy inne gry RPG.

Z wykształcenia jestem też pedagogiem i bardzo lubię pracę z dziećmi.

Tworzeniem biżuterii zajmuję się od prawie 3 lat.Na początku był to sposób na zabicie czasu, gdy byłam w ciąży. Nie mogłam malować ani tańczyć, a potrzebowałam zająć się czymś twórczym. I wtedy koleżanka pokazała mi jak zrobić biżuterię z sutaszu. Tak powstały pierwsze prace, później kolejne...i kolejne, i kolejne ;-), które oczywiście możecie zobaczyć między innymi na moim blogu:

http://rhiannonarts.blogspot.com/

Na który serdecznie zapraszam.

W każdej mojej pracy przejawia się chęć tworzenia tego co piękne, autentyczne, nowoczesne, robione z pasją i dla każdego.

W zasadzie wszystkie moje prace to sutasz. Szczególnie ażurowy. Najbardziej lubię tę technikę, ponieważ daje wiele możliwości tworzenia.

W związku z tym, iż w głowie mam zawsze tysiące pomysłów, ciężko mi było wybrać ten jeden temat na wyzwanie. Ostatecznie zdecydowałam się na prace inspirowaną naturą, a konkretniej - liśćmi. Kolorystyka czy materiały zależą od was. Ważne aby w waszej pracy pojawiły się listki. Mam nadzieję, że podejdziecie do tematu kreatywnie i na jego podstawie stworzycie coś niepowtarzalnego i wyjątkowego. Powodzenia!"

Oto inspiracja od naszej Gościnnej Projektantki:

 


 
Wyzwanie trwa do 26 grudnia

My również z niecierpliwością czekamy na Wasze prace. 

Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się z regulaminem wyzwań Szuflady, dostępnym w zakładce.

 


1 komentarz:

  1. świetny temat ;) właśnie piszę post i wysyłam swoją pracę ;p

    OdpowiedzUsuń