wtorek, 12 kwietnia 2016

Wyzwanie Gościnnej Projektantki w kwietniu


Witajcie

nadszedł czas na ogłoszenie wyzwania naszej Gościnnej Projektantki w kwietniu

którą jest Alicja



Oto co Alicja pisze o sobie:


"Dzień dobry!Na początku dziękuję za możliwość jaką jest gościnne projektowanie i przeprowadzenie swojego wyzwania w Szufladzie.  Rękodziełem zajmuję się od dłuższego czasu, a od około pół roku razem z Agnieszką prowadzę bloga DEKORakcje, gdzie można zobaczyć moje prace. Ciężko mi zdefiniować swój styl, wciąż uczę się i próbuję nowych rzeczy. Ostatnio większość mojego wolnego czasu pochłaniają zabawy z dużą ilością mediów - tworzenie kartek, tagów, odnawianie przedmiotów itd.Mieszkam na Pomorzu i właśnie do tego będzie nawiązywał temat mojego wyzwania: MORSKIE OPOWIEŚCI. 
Jako inspirację przygotowałam mediowy obrazek.

Dla zwycięzcy przewiduję małą, wykonaną przeze mnie niespodziankę :) Zapraszam do udziału.
pozdrawiam,Alicja" 


Wyzwanie trwa do 26 kwietnia 2016r.

 

My również z niecierpliwością czekamy na Wasze prace i bardzo cieszymy się, że Alicja została naszą nową Gościnną Projektantką. 


Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się z regulaminem wyzwań Szuflady, dostępnym w zakładce.



1 komentarz:

  1. chyba nie było rozwiązania tego wyzwania? czy przeoczyłam gdzieś?

    OdpowiedzUsuń