wtorek, 23 maja 2017

Wyróżnieni w Szufladzie

Witajcie 

Mamy ogromną przyjemność przedstawić Wam kolejną bardzo utalentowaną osobę w cyklu "Wyróżnieni w Szufladzie". Jest nią Paulina, prowadząca blog Kuferek z pasją. Oto co pisze o sobie:

"Witajcie, mam na imię Paulina. To dla mnie zaszczyt, że mogę się Wam tutaj przedstawić. Dziękuję Projektantkom za tę możliwość oraz za wyróżnienie w wyzwaniu „Feeria barw”. 

Jestem żoną swego męża i mamą dwójki małych urwisów. W tym zabieganiu zawsze staram się wyrwać chwilę na rękodzieło. Moje prace znajdziecie na blogu Kuferek z pasją: https://art-pass.blogspot.com/ oraz na fanpagu: https://www.facebook.com/kuferek.z.pasja/

Rękodzieło jest nieodłączną częścią mojego życia od wielu lat. Jest moją pasją, chwilą wytchnienia od codzienności. Poznałam wiele form rękodzieła i lubiłam tworzyć biżuterię. Ale odkąd małe rączki zaczęły wszędzie rozsypywać koraliczki, zamieniłam je na włóczkę. Szydełko okazało się rzeczą wręcz stworzoną dla mnie :) Zawsze mam przy sobie jakąś robótkę i dziergam, gdy tylko nadarzy się odpowiednia chwilka. Mam pełne wsparcie w rodzinie: dzieci dzielnie testują moje szydełkowe maskotki, a mąż przymyka oko na wysypujące się z szafy moteczki ;)
Ostatnim moim osiągnięciem było stworzenie własnego schematu na owieczkę Timmy’ego:



Od jakiegoś roku szydełkuję trochę dla maluszków:




Było też trochę sutaszu:


I sznurów koralikowych:



Nieco decoupagu:

Oj było tego troszkę i jeszcze ciut, ale nie będę zanudzać ;) Zapraszam do siebie po więcej :)Pozdrawiam cieplutko :* 

Paulina"


Bardzo dziękujemy za tak wspaniałą prezentację. Tym samym zachęcamy wszystkich do odwiedzenia i podziwiania prac Pauliny na jej blogu:

https://art-pass.blogspot.com/

i fanpage:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz