niedziela, 18 czerwca 2017

Wyróżnieni w Szufladzie

Witajcie 

Jest nam ogromnie miło przedstawić i przybliżyć Wam twórczość Joasi prowadzącej facebookowy fanpage Fanaberieczekoladki.


"Dzień dobry :)
Bardzo dziękuję za możliwość zaprezentowania moich prac oraz za wyróżnienie jednego z projektów w majowym wyzwaniu. To dla mnie ogromny zaszczyt.
W kilku słowach o mnie: mam na imię Asia, obecnie większość mojego czasu pochłania nauka, ponieważ studiuję. W wolnych chwilach poświęcam się mojej pasji, którą jest szydełkowanie. Miłością do rękodzieła zaraziła mnie babcia, która dawno temu wręczyła mi pierwsze szydełko – metalowe, o rozmiarze 06 C.F.I (wciąż moje ulubione), którym szydełkowałam ubranka dla lalek.
Dzisiaj wśród moich prac znaleźć można głównie serwetki, drobne ozdoby, zabawki...
Czasami wykorzystuję też kawałki muliny, aby wyczarować z nich kolorowe bransoletki.
Setki motków wykorzystałam także do wykonania barwnych obrazków haftem krzyżykowym.
Obecnie zagłębiam tajniki decoupage i mam nadzieję, że niedługo będę mogła zaprezentować swoje pierwsze prace wykonane tą techniką.
Swoje prace publikuję od niedawna na stronie https://www.facebook.com/fanaberieczekoladki/, na którą serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych. 









Będzie mi niezmiernie miło gościć Was u siebie.


Pozdrawiam serdecznie :)
Joasia"

My również zachęcamy do odwiedzenia i polubienia fanpage Fanaberieczekoladki

A Joasi bardzo dziękujemy za przygotowanie ślicznej prezentacji :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz