środa, 12 lipca 2017

Lipcowe Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie

Zapraszamy wszystkich do udziału w lipcowym Wyzwaniu naszej Gościnnej Projektantki, którą w tym miesiącu jest Bibi-Blue. Oto co pisze o sobie i jaki temat wyzwania proponuje:

"Witam, 

Bardzo ucieszyła mnie możliwość zostania Gościnną projektantką Lipca w Szufladzie. Dziękuję za to wyróżnienie :) 

Mam na imię Laura. W sieci jestem Bibi-Blue :)  Prowadzę bloga https://bibi-blue.blogspot.com/. Blog jest poświęcony moim rękodzielniczym, biżuteryjnym wyrobom. Moje chęci do tworzenia biżuterii zaczęły się kilka lat temu. Ale dopiero w zeszłym roku założyłam bloga i moje prace zaistniały w sieci. Dopiero rok temu odkryłam, że zatracając się w moim artystycznym świecie odpoczywam i się odstresowuję. To mój, tylko mój świat, który w małych cząsteczkach pokazuję na blogu :) . Zaczęłam odkrywać nowe dla mnie techniki tworzenia biżuterii. Moja najukochańszą od początku stała się i jest nadal chainmaille. Swoich sił próbuję też w wire wrapping oraz w beadingu i hafcie koralikowym. Robię biżuterię, bo jestem sroką, biżumaniaczką :) To jest podstawa mojego bloga i rękodzielniczego życia. Pasja przerodziła się nagle w sposób na życie :) Nie wyobrażam sobie życia bez moich biżutków ;)  Ostatnio zachwyciło mnie też filcowanie na sucho. Zaliczyłam kurs filcowania małych misiów i już niedługo zaczną się u mnie pojawiać bibowe stworki :) 

A teraz sprawa najważniejsza, temat i inspiracje. 

Dzisiaj proponuję : 

MORSKIE OPOWIEŚCI

Temat rzeka. Skąd się wziął ? Bo jest lato, czas wakacji, wyjazdy, morze... 

Temat można wziąć pod lupę na wiele sposobów: kolor morski, błękitny, niebieski, muszle, perły, głębiny morskie i ryby i inne stwory tam żyjące, albo wszystko co można w głębinach znaleźć - zatopiony skarb w starej skrzyni, wrak statku. A może to będą opowieści wilków morskich o pięknych syrenach wabiących marynarzy swoim śpiewem? A może piękne bursztyny wyrzucone przez morze na piasek w Kołobrzegu ;) Wszystko o czym stary marynarz pykając swoja fajkę, siedząc w latarni morskiej, może opowiadać :) 




Mam nadzieję, że temat Wam się spodobał :) 


pozdrawiam 

Bibi-Blue"   

 Przed zgłoszeniem prosimy wszystkich o zapoznanie się z regulaminem naszych wyzwań. 

Najważniejsze założenia to: praca ma być nowa i zgłoszona tylko do tego Wyzwania, a w poście ma znaleźć się baner i link. 

Prace można zgłaszać do 26 lipca

Serdecznie wszystkich zapraszamy do wspólnej zabawy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz